Typiskt Eme

Jag kan tydligen inte gå en timma i stan medan ja väntar på bussen fören jag drar det lilla kortet. Just för tillfället känner jag mig galen i inredningsprylar och det sprudlar av idéer trots att jag inte har någon plata att göra av dem. Idag vick ialla fall en svart stål lampskärm att hänga i taket med grön sladd följa med mig hem. Hitta den på lagerhouse för endast 300 kr. Så typiskt mig. Men fin var den. Vart jag ska ha den är dessvärre ett problem. Antigen får jag väl trycka in den i min alldeles för fuöla garderob eller så får jag heöt enkelt hänga upp den någonstans hoss mamma och pappa. Stackars dem som för dra med min skit tills ja skaffar ny lögebhet. Haha! Nä nu sitter ja iaf på tåget på väg till Melle där pappa ska hämta upp mig. Efter två veckor ska det bli grynt skönt att komma hem till lilla Ed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0