Tillbaka


Tillbaka i Ed efter ett par inte
nsiva dagar i skolan. Jag är helt slut och orkar ingenting. Tentan är på onsdag och jag sitter här med hjärtat i halsgropen. Har hur mycket som hellst att läsa och till råga på allt ska ja jobba fredag. lördag och söndag. Jag är fruktansvärt bra på att planera.

Slutade skolan vid 12 och drog mig hemmåt. Åkte hem till Hanna och käka voflor och snosade bebis. Sen fick det bli ett varv runt sjön med Sofia. Här även hunnit fått ett träningspass här hemma. Ska ha en danslektion imorgon på skolan och har därför försökt att få ihop en liten dans.

Nää nu ska jag strax hoppa i säng. Känner mig helt slut. Hoppas allt e bra med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0