Ångest





Har knappt kollat i böckerna idag, och imorgon är det tenta som gäller. Fy sjutton vad jag inte vill. Hej hej tentaångest. Men förhoppningsvis kan jag lägga den bakom mig efter imorgon. Försöker peppa mig med positiv energi, promenader och min sommarfeelings lista på sporify. Det får livet att kännas lite lättare. Jag orkar inte ha i femmans växel gällande skolan hela tiden, nu är jag helt slut. Tänk om man kunde få en veckas ledighet efter varje tenta man gjort. Det hade vart guld värt, men icke!

Nu ska jag ialla fall strax ta mig ett varv med Sandra och Matilda innan jag tar bilen upp till Karlstad. Jag är så trött på den staden, på detta farande och på att bo i en resväska. Håller tummarna på att jag snart kan få mig en lägenhet här hemma i Ed. Karlstad kommer aldrig någonsin kännas som mitt hem. Punkt slut!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Lycka till imorgon! Det här fixar du :) KRAM

2012-03-20 @ 18:55:23
URL: http://erikssonannacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0