Åå älskade sol!

Älskade sol stämmer det att du ska stanna hela helgen? I sådana fall ska jag njuta fullt ut och få fräknar på näsan. Jag ska även försöka gå ett X antal varv runt sjön emellan pluggandet. Tack kära sol för att du hjälper mig stiga upp på morgonen och känna mig hoppfull, glad och lycklig om dagarna. Tack och åter tusen tack!

Har tagit mig till Ed efter en dag i skolan, som känndes halvbra. Här hemma väntade en helt underbar dag med promenad och god mat av pappi. Nu ska jag snart gå ett varv till och ikväll blir det ännu ett med Sandra. Åå jag känner mig glad, positiv och lycklig trotts att tentaångest ligger och gnor. Imorgon är det helg, fast att jag ska plugga. Jag tänkter inte plugga ihjäl mig alls utan vill hitta på något med dunder och brak och utnyttja solen till max. En grillkväll med vin och goda vänners sällskap kanske, eller varför inte ta en tur på dansgolvet. Det skulle jag verkligen behöva nu! Så kära vänner, känner någon att detta låter som en lika bra idé som jag tycker att det är så HÖR AV ER!! Nått ska jag då hitta på.


/Gladtjejmedenergitilltusen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0