Underbara vardag


Vardagen rullar på, jag går till skolan, går till gymmet, går hem, pluggar, äter mat, pluggar och sover. Fruktansvärt tråkigt måste jag säga. Matten tar livet av mig snart. jag verkar vara ett hopplöst fall. Jag tycker det e fruktansvärt tråkigt, och då är det inte lätt att lära sig nått. Jag ger upp direkt. Önskar att jag hade lite bättre tålamod ibland. Detta är dödens!! Jag skulle göra vad som hellst för att få en personlig mattelärare. Haha!som känner sig manad? ;)

Nä nu har det pluggats hela dagen så nu lägger jag mig i soffan och kikar Tv, om jag inte somnar. Jag äör bitter idag och känner mig väldigt mycket osmartare än när jag steg upp imorse. Underbara vardag!!

/Världensmestirriteradeochbittratjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0