Sovmorgon


Idag har jag sovmorgon, vilket var väldigt behövligt. Ska träffa muin logoped vid elva tiden och sen blir det skola fram till fyra. Därefter ska jag frösöka ta mig till gymmet,men lyckas inte finna någon motivation. Tur man har Evelina så vi kan dra varandra dit. Sen måste jag försöka städa här hemma lite.

I helgen blir jag kvar här i Karlstad. Diellza kommer och hälsar på och bor här några dagar. Även Sandra kanske kommer upp. Mys pys! Precis vad jag behöver just nu. Så sen får vi se vad som blir av. Någon kväll tänkte vi gå ut och sen blirdet någ kanske bio eller nått liknande mysigt. Skönt att slippa planera.

Nej nu måste jag försöka skynda mig lite. Måste platta håret och jag nu lyckas få ordning på det. vaknade som ett troll idag. Typiskt mig som ska lilla och tulla med mitt stackars hår! Ha en fin dag och så får vi hoppas på att solen snart kämpar sig fram.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter som att du har en mysig helg framför dig :) Hoppas du får en bra dag också! Kram

2012-02-29 @ 11:28:31
URL: http://erikssonannacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0