Sängen kallar

Trött tjej ska strax krypa ner i sängen, läsa några kapitel i Elsas värld, som för övrigt kan va en av de bästa böckerna, och sedan sova några timmar. Min alla hjärtans dag har varit väldigt vardaglig. Har haft ett möte med min logoped på förmiddagen, pluggat några timmar i matteboken, varit på en superslapp lektion i skolan, simmat några vänder med Evelina och sen pluggat, lagat mat, diskat och allt annat som man gör i sin vardag. Det har varit en helt vanlig dag helt enkelt, och jag känner mig inte ledsen för det.

Jag har föresten lämnat in anmälan om Kenya resan idag, och ja jag kommer att åka dit i åtta veckor runt den 13 oktober. Precis som alla sagt så kommer allt finnas kvar efter de där två månaderna och vist kommer det säkerligen vara tufft vissa stunder men oj vad mycket jag kommer att uppleva! Nu känns det faktist riktigt bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0