Pigg som en mört!

Nu ska jag strax sticka till skolan på föreläsning och sen sticka till gymmet med Evelina. Jag känner mig glad och pepp idag! Solen lyser ute och det spritter i kroppen på mig! Fy fan va härligt!! Joo föresten, har fått en hel del ya läsare det senaste ser jag vilket jag tycker är super kul! Det tråkiga är att jag inte vet vem alla ni underbaringar är? Det hade vart så kul att veta. Och sen ställer jagh även frågan, vad vill ni att jag ska skriva om? Det senaste har det bara varit vardag och ännu mer vardag. Så mina kära vänner skicka iväg en liten kommentar och berätta för mig!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Sss. Du vet redan att jag läser ;) Men jag tycker att det är kul att hänga med i din vardag. Fin du är i lugg förresten!

2012-02-15 @ 14:46:09
URL: http://erikssonannacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0