Kvällsmys


Sitter och väntar på Elin så vi kan gå ner och hyra en film. Jag ska även köpa en liten gotta. Det får jag unna mig idag tycker jag! Har ju faktist vart på gymmet i en och en halv timma så då känns det mer okej. Ska även försöka ett friskispass imorgon så ja, jag får äta lite sötsaker idag :)

Dagens lektion var helt totalt värdelöst! Vi spelade plump halva lektionen och sen tog vi 30 minuters rast. När vi kom tillbaks till lektionen hade jag förhoppningar om att få lära mig nått nyttigt men då skulle vi spela ännu mer spel! Det här känns som slöseri med min tid.

Ja vad ahr hänt mer idag tro? Jag gick till stan i em för att hämta ut ett paket, köpte en gammal kakburk på tradera här om dagen, men lyckcades glömma lappen jag skulle ha med mig för att kunna hämta ut det. Typiskt mig! Men när jag redan var nere och traskade på Drottninggatan var jag ju såklart tvungen att gå in i lite affärer. Det skulle jag inte ha gjort!! Nu är jag några hundralappar fattigare men ett linne, en stickad tröja och ett par klarblå byxor rikare. Jag är ett hopplöst fall när det gäller kläder. När ska jag tröttna åp att shoppa?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å, nu blir jag avundsjuk! Jag har suktat efter ett par blåa byxor länge nu ;) Det är tur att jag inte är i Karlstad så ofta, för då hade jag varit fattig(are). Jag kan inte heller sluta shoppa :P



Jag ska också unna mig lite godis framför en film idag, det får man när man har tränat :)

2012-02-15 @ 20:05:29
URL: http://erikssonannacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0