Oj förlåt

Har inte bloggar på alldeles för många dagar men jag har helt enkelt haft fullt upp. Efter en mycket mycket lugn helg befinner jag mig nu i Karlstad där allt e som vanligt. Skolan har rullat på och idag har jag faktiskt varit ledig. Och på mån lediga dag passade jag på att ta en filamed min kära gamla gymnasiekompis Lina. Satt i solen i nästan tre timmar och bara prata strunt. Sen kom även Elin förbi en sväng. Efter några timmars fikande blev det lite shopping. Ja gick runt och strosade i alla affärer som var i hopp om att hitta något nytt inför helgen då jag ska ut. Efter några timmars letande fann ja till slut en klänning på gina med en alldeles underbar öppning i ryggen. Dock var den svart men då kanske den blir mest användbar i alla fall. Hoppas ni också haft en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Fin klänning och fin tjej!



Förlåt att jag inte hörde av mig i helgen. På lördagen var jag inte riktigt vid mina sinnens fulla bruk och på söndagen var jag så bakis så att jag inte kom ur soffan :/



Å, jag vill också handla något nytt till lördag, ska bli kul med utgång!



KRAM

2012-04-24 @ 21:27:48
URL: http://erikssonannacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0