Ingenting kan stoppa mig


Redan söndag kväll, snart måndag morgon. Blev vist inget Karlstad för mig idag, förhoppningsvis imorgon. Ska strax hoppa i säng och läsa några kapitel innan john blund kommer på besök. Trött som ett as, men känner ändå att jag inte kommer kunna somna. Men imorgon ska ja iaf ta en mega sovmorgon!! Jobbade på Willys förut och lyckan är alltid total när man vet att det är många dagar tills man ska jobba igen. Vist trivs jag väl okej på mitt jobb, men eftersom att man går och vet att det bara är tillfälligt så länge man pluggar så känns det inte ett dugg utvecklande och rent av jobbigt. Jag vill ju jobba med det jag älskar, jobba med barn. Men 30 veckors utbildning kvar (om man räknar bort sommarlovet förstås). Vist låter det inte så illa? Åå va jag läntar efter att få ta min examen nu.


Kommentarer
Postat av: Sanna :D

vad är det du pluggar till? :D

2012-04-02 @ 02:11:48
URL: http://handlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0