Nollning och plugg

Det har vart en intensiv första vecka här uppe i Karlstad.Som ni säkert märkt har jag inte ens hunnit uppdatera min blogg. Men slänger in ett litet inlägg nu och så får vi se när nästa inlägg blir upplagtd!

Nollningsveckan började ialla fal toppen. Började på torget i måndags och fick våra nollor, som e ett gäng härliga tjejer och killar. Gick en stadsvandring i innerstaden och avslutade sedan kvällen på Glada Ankan där jag dansade så att fötterna verkte! Fråga mig inte hur jag ens lyckades ta mig ut taxin och in i lägenheten men det gick allt!
Tisdag var det utskottskväll på Gubbholmen och alla var superpeppade. Vi lekte skrattade och skålade om vartannat! Därefter gick vi mot Tempel men eftersom att det var flera mils lång kö så hoppade vi det och festade vidare på trio fyra istället. Också en väldigt lyckad kväll!
Gårdagen bjöds på såpabandy och king of the hill borta på kronoparken. Vädergudarna var inte riktigt med oss men vi bet ihop ändå och gjorde vårt allra bästa. Tackar vet jag paraply! Därefter blev det för mig en en lugn kväll på Bunkern som slutade ganska så tidigt. (Studentpubben under min lägenhet). Sängen var alldeles för nära och lockade alldeles för mycket den där kvällen. Men trevligt var det så länge det varade!

Idag har vi faddrar och nollor en vilodag och laddar up inför morgondagen då det är Temafest på Tempel. Temat de valt är orange. Ja ni hörde rätt! Orange?! va e det för nått? vem äger ens något i den ruggigt fula färgen orange? Ja jag får nog ta mig ner till stan imorgon och inhandla mig något.

Förövrigt har skolan dragit igång minst sagt lugnt. Jag ahr ett X antal böcker som ska läsas, gjorde ett seminarium redan idag och är äckligt stressad som vanligt. Inte skoj! Men hoppas att jag får andas ut lite om en och en halv vecka när nollningen är slut.

Nä nu ska jag försöka sticka och handla lite!



- bild ifrån nollningen 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0