Måndagen den femte september

Godmorgon kära vänner!
Idag är jag sjukt trött och ska strax försöka ta mig bort till skolan. Hur denna lektion kommer gå återstår att se. Men tur att jag ialla fall är på bra humör. Det hjälper lite till idag.
Kom tillbaks till Karlstad igår kväll efter att ha vart hemma i Ed och jobbat hela gårdagen. Känns skönt att vara tillbaka men också lite jobbigt, då ja inte kommer komma hem på två veckor. Men det är bara att bita ihop. Jag har ju iaf en härlig nollningsvecka till framför mig.
I lördags när jag kom hem till Ed stack iaf jag Johanna, Tony, Sandra och Matilda bort till bowlingen och käkade tacobuffé. Sedan utmanade jag även Johanna och Matilda på bowling. Matilda tog hem segern och vi var inte jättelångt efter. Haha! Trevlig kväll!

Nä nu får ja sätta igång så jag inte kommer försent! Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0