Allt som du gör blir till pärlor på min panna

God morgon eller kanske rättare sagt god middag. Jag är äckligt seg idag och hungrig som en varg. Orkar dock inte ta mig ork att fixa nått käk. Idag är sån dag då jag tackar gudarna för uppfiningen av treo och bakistabletter. Vad hade jag gjort utan de?? En helt fenomenal uppfinning faktist!! Nu väntar jag bara på att nyktra till helt och sedan åka hem till Ed och för imorgon väntas jobb innan en till nollningsvecka sätter fart. Fy tusan va roligt! Jag verkligen älskar min nollningsgrupp. Alla människor är så underbart härliga! Det kunde inte blivit bättre. Dock undrar jag hur ja ska kunna festa i en hel vecka till. Just nu känner jag mig helt trasig men två nyktra dagar kan nog repa till det igen.

Igår var det allså fest som gällde, igen. Jag fixade mig och stack bort till Max och Sasha vid femtiden och där var festen redan i full gång. Därefter stack vi ner till Tempel och dansade som aldrig förr. Mina fötter gillade dock inte mina nya pjucks så jag fick lite bärhjälp hem. Det finns igen bättre än starka karlar som hjälper en kvinna i nöd. GILLAR STARKT!! Tack grabbar.

Nää nu ska jag försöka mig in i duschen men först lite mat! Ha en fin dag kära läsare. Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0