It's friday, friday...

Underbart härlig dag! Tog mig en helt okej sovmorgon, käkade frukost länge och myste i soffan en stund. Vid tiotiden stack jag ner till Snörumskolan och jobbade fram till tre. Åå vad jag trivs där nere! Jag känner verkligen att jag valt rätt yrke (som jag nog snart har påstått i tio inlägg). När jag kom hem stack jag och köpte middagsmat som blir fjäskfilégryta. Mumma.

Vad källen har att erbjuda har jag inte en aning om. Jag vill ut på bus. Trollhättan lockar. Var ju där förra helgen och då var det grymt på Lipz. Dock ska jag till Karlstad imorgon och fixa till i den nya lägenheten och sen på söndag flyttar vi nog. Härligt! Men som sagt, jag vill ändå ut på bus. Någon liten själ där ute som känner detsamma? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0