Internetlös och mycket i skallen

Har inte skrivit på hur längesen som hellst men har sagt upp mitt internet i lägenheten så skyller på det. Är inte lätt att blogga utan internet. Varför jag inte har fixat något är för att jag faktist ska flytta. Jaa! Jag byter Kronoparkslivet mot Hagalivet i Karlstad. Kommer nu att befinna mig längre ifrån skolan men närmare till innerstan. Läget är faktist helt perfekt och jag känner mig härligt lycklig! Och det bästa av allt, jag får lägenheten nästa fredag! Det är toppelitoppen!

Skolan känns tuff just nu och jag skulle gärna vilja sova mig egenom de nästan ett och ett halvt år jag har kvar men jag måste försöka bita ihop. Pepp Pepp!

Befinner mig för närvarande i Lilla Ed då jag jobbade i helgen, hoppade över gårdagens föreläsning och är ledig idag. Skall gå på friskis med Sandra ikväll så sticker jag till Karlstad imorgon bitti! Befinner mig där fram till fredag då jag far hemmåt igen för här hemma händer det grejer, ja den årliga höstmarknaden och den kan jag väl knappat missa? Haha! 



Nä nu ska jag laga lite pastaröra till familjen. Ha en fin tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0