Planering planering..

Oj vad jag har sovit länge idag?! God morgon!
Nu ska jag strax sätta på mig lite kläder, käka frukost och börja plugga. Ska för söka få ihop iaf en powerpoint idag. Ja det borde väl inte vara så svårt? Haha!
Sen blir det att kolla på vad ja ska ha på mig ikväll. varför är detta alltid ett återkommande problem? Ja jag hittar nog säkert någon gammal trasa i min väldigt stökiga garderob. När all är fixat där hemma rullar jag och Sandra iväg. Första stoppet blir Säffle där vi ska hämta Sanna och Lisa och därefter åker vi mot Karlstad. Jag är inte sugen på att skåla i kväll utan hade hellre legat hemma och kollat film men jag hoppas jag ångrar mig inom kort.

/ E.R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0