onsdag 22:06

En nästan vanlig onsdag, nästan.. Började kl 13 i skolan så gick upp vid tio fixade mig, slängde i mig någon torr gammal macka och gick till skolan. Riktigt seg dag! Hem igen för att hämta ett par skor att klacka om. Åker till bergvik och kommer på när ja parker att skorna står kvar i hemma i hallen. Typiskt!! Självklart nöjer jag mig inte med att starta bilen och åk hem igen utan måste ju kika i lite affärer först, vilket var ett stort misstag. Iaf så åker jag hem med en betydligt tunnare plånbok (hur den nu kan bli tunnare av att dra ett jäkla plastkort?! ) och därefter sättermig i soffan och sätter på en tjejfilm och snyftar lite samtidigt som jag tycker synd om mig själv och för tillfället känner mig ensamast i världen. Därefter vaknar jag ur min lilla bubbla och inser va mycketja inbillar mig. Jag har allt jag behöver för tillfället och känner mig otroligt lycklig. Det gäller bara att lägga focus på det positiva i livet. Jag har det faktist hur bra som hellst. / E.R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0