Föddes en lördag alla kallar mig för discotjej

Fest fest fest fest! Jag fick ialla fall min fest och mitt vin igår! UNDERBART!! Dock hamnade vi aldrig i Grebbestad. Satt hemma hos Sofia och tog ett, två tre glas vin och tappade sen räkningen! Haha! Snacka massa skit och bara va. Stack sen vid halv ett tiden ner till hotellet som hade premiär. Va dock väldigt lite folk men något annat hade vi inte räknat med.

Idag är jag trött som en gnu och tagit ett antal powernapar. haha! Men har lite trötthet stoppat mig förr? Nej det tror jag inte. Snart är det dags att tagga igång igen och fixa sig lite. Destination Grönebacke! Dock öser regnet ner men jag försöker tagga så gott det går. Kommer bli kanoners det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0