Början på något nytt

Sommaren börjar sakta men säkert suddas ut och hösten närmar sig med stormsteg. Bloggen har vart bortglömd ett antal månader men nu när höstmörkret kryper på igen så ska jag nog ge bloggandet en chans igen. Ja varför inte?
Skolan börjar om en vecka och jag känner mig inte alls särskilt sugen. Sommaren har gått alldeles för fort men oj va roligt jag har haft och va mycket jag hunnit göra. Har nog haft den bästa sommaren! Så även fast det känns lite jobbigt när vinden blåser lite kyligare så har jag ändå så mycket jag kan tänka tillbaks på när jag sitter här hemma i soffan med en kopp te och tända stearinljus en mörk novemberkväll då regnet piskar mot fönstren. 

Så nu har kanske skrivglöden återfunnits ett tag.  Välkomna tillbaks kära bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0