Beslutsångest


Har hittat mig en alldeles underbar sko på ellos till ett alldeles perfekt pris. Cirka 400 kr! Ja det låter inte riktigt klokt!! Dock har jag beställt mig en ny dator som antagligen kommer imorgon, bestämt mig för att köpa ett par nya converse då mina ramlar isär, har planerat in en shoppingresa till Stockholm och har ganska mycket räkningar så vet inte om min budget håller riktigt. HJÄLP MIG!! Hur ska jag göra?! Ibland önskade jag att jag hade en liten filur som satt på¨min axel och bestämde vad och hur jag skulle göra för att allt skulle fungera. Haha! I och för sig låter det väldigt tokigt.
Men vad säger ni mina kära vänner? Ska jag slå till på dessa goingar och leva på knäckebrod en månad eller ska jag kanske vänta och se om jag híttar något bättre? ÅÅ va komplicerat allt blev helt plötsligt. Vad jag behöver nu är en personlig rådgivare. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0