Lördag morgon!

Kom lite snö här om dagen som fortfarande ligger kvar. Inte så roligt. Jag vill åka till stan men har inga vinterdäck på bilen så skippar nog det. Typiskt också! Om man ändå var lite händig och kunde byta däck själv..

Ikväll blir det utgång i alla fall. Tänkte försöka ta oss till HC men vi får se hur det blir. Nått ska vi nog lyckas hitta på iaf. :) Vet dock inte vad jag ska ha på mig. åå. Alltid samma problem. Jag fattar inte att man kan ha en helt överfull garderob men ändå aldrig några kläder..

Nä nu ska jag äta frukost och lyssna på Håkis och sedan hoppa i duschen. Sen får vi väl se vad som händer.


/ Emelinn


Kommentarer
Postat av: Johanna

Känner igen det där med att ha en överfull garderob men aldrig nåt att ta på sig..

2010-10-23 @ 10:50:29
URL: http://kanduvisslajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0