Måndag och ny vecka.

Har lite ont i mitt huvud idag. Illa illa. ! Ska snart sätta mig och sjunka in i historiaböckerna. Har salstenta på torsdag om hela Sveriges historia från forntid till 1920. Jippie! Hur kul som helst...verkligen..

Har haft en seg och väldigt lugn helg. Har inte lyckats gjort någonting, eller joo pluggat! Ja nått mer har jag väl kanske gjort, som typ kört bil, färgat håret och vart på bio. Kul helg! Härligt att inte vara ute på bus iaf. Nästa helg går dock i andra färger. Johnossi spelar på Nöjesfabriken och ett helt gäng tjejer kommer upp till mig. KOmmer bli fruktansvärt kul.

Nästa vecka börjar jag förövrigt min praktik. Ska bli skönt att komma ut i verkligheten i några veckor, och speciellt nu i juletid. ÅÅ så mysigt. Då stannar jag i Ed fram till januari.


Nä här får jag inget gjort. bäst at starta dagen.


- det hade för övrigt vart helt underbart med en utlandsresa snart!!

/ Emelinn


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, en utlandsresa hade inte varit jättefel nu. Förövrigt, så saknar jag dig.

2010-11-15 @ 12:24:09
URL: http://kanduvisslajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0