Några dagar hemma i Ed.

Är hemma i Ed nu några dagar. Eller åker tillbaka till Kartslad imorgon. Skönt att få vara hemma lite.
Det har vart en jobbig vecka med en härlig avslutning då jag båda hunnit med utgång i Kalstad, mys med familjen, mys med Sandra och Frida och även 10 timmars jobb. Är nöjd med mig helg!

Kvepigt väder är det ute också. Jag vill gå ut och gå för ny skiner solen. Men sen komemr det små regnskurar hela tiden vilken inte är så kul. Tror jag skippar promenaden och myser ner mig i soffan istället men lite choklad. Det var länge sen sist. Och om en studn ska jag laga mat till familjen och klockan 18 blir det kalas för min lilla kusin Gabriella. Eller hon är nog inte så liten längre. Hela 13 år fyller hon idag. Oj vad jag kände mig jätte stor när jag fyllde 13. Haha! Det var ju då man blev tonåring. Oj vad tiden går fort. Det är väl typ 7 år sen nu. Jag börjar bli gammal och grå. haha! Nej så fatligt är det ialla fall inte än :)


/ EMELINN ROSENBAUM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0