Thai mat och film = fredagsmys

Har haft en riktigt härlig kväll. Thaimat i Mellerud med Sandra, Frida, Amanda, Lena och Sofia :) Riktigt trevligt och riktigt riktigt gott. Jag är proppmätt (på gränsen till illamående)! Sedan blev det film. Minns inte ens vad den hette men den var totalt värdelös. Tråkigt!
Var i alla fall skönt med en lugn fredag. Skall faktist ha en helt lugn helg. Det var länge sen sist så det är behövligt. Njuter av var enda minut.

Imorgon är detsista dagen på mitt "sommarlov" för sedan börjar jobbet. Känner mig inte alls utvilad för det men får väl försöka.
Kollade föresten på vädret de närmaste dagarna och så klart skall det regna imorgon och vara finare på söndag och måndag, då jag självklart jobbar. Jävligt roligt! Funderar allvarligt talat på att snart ta till solariumet. Jag drar mig för det men snart finns det väl antagligen inget val. Inte roligt!


Nä nu ska jag lägga mig och läsa lite ur den spännande boken innan jag tar natten.
/ Emelinn







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0