En solig onsdag i en kall och grå lokal

Jobb från tolv till sju. Missade alla soltimmar som gick att få, eftersom det var molningt innan ja började. Typiskt! Får hoppas vädret håller i sig över midsommar och att jag kanske kan få lite sol på näsan då :) Är välbehövligt.
Håller för övrigt på att packa lite inför midsommarhelgen som skall spänderas i Grebbestad. Härligt och traditionellt! :) Ser mycket fram imot detta. Dock väldigt svårt att veta vad jag skall ta med mig. Blir alltid en sån himla tung väska. Attans också! Ja jag får väl försöka packa smart. Brukar ju inte ens använda hälften ändå.

Min mobil har för övrigt fuckat ut totalt så måste inskaffa mig en ny. En iphone lockar mycket! Ja jag får vänta i någon månad så får vi se. Lite mer skall nog den gamla samsungen klara av. Får stå ut ett litet tag till.

Imorgon är det en fullspäckad dag. Skall åka till Udddevalla vid åtta tiden. Hämta en räkning i lägenheten och även frösöka hinna in på torp en jätte snabbis innan jag börjar jobba kl 13. Stress stress stress. Men jag har hört att man presterar lite bättre då. Undra om jag kan prestera bra när det gäller morgondagens shopping? ;)

Nä nu skall jag fixa lite till och sen ta ett varv runt sjön! :)

/ Emelinn 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0