Då duon blev trio igen!

Igår var det ingen vanlig dag, för igår fick jag krama om min bästa vän igen efter ett år av väntan!
Tog tåget ner till Gbg vid halv tio där Sara mötte upp mig. Strosade på stan en stund och även fikade. Hittade två tröjor och ett par sandaler.! :) Där efter tog vi flygbussen ut till Landvätter där vi mötte upp Magdalena. ÅÅå vilken härligt känsla. Skönt att hon är tillbaks på Svensk mark igen. Det skänns tryggt! Dock sticker hon iväg till Grebbes!tad redan idag men kommer hem imorgon igen verkade det som så då får trion ha en efterlängtad tjejkväll! <3


Nä nu ska jag gå upp och fixa mig lite sen blir det att greja med lite saker innan det blir jobb 12-19. Det känns ganska bra att vädret inte är kakok idag!

Föresten ser det ut att bli skapligt väder på midsommar. Kanske inte så var men jag är glad bara det inte regnar :)

http://www.yr.no/sted/Sverige/Västra_Götaland/Grebbestad/

/ Emelinn


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack! Och hoppas ni får det så roligt på midsommar. Vi måste ses sen också!! <3

2010-06-23 @ 20:10:44
URL: http://johanna.jarlengrip.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0