Tid hos frisören fixad.


När jag kollade mig i spegeln i morse insåg jag att jag snart är tvungen att gå ut med mössa om jag inte gör någon åt min utväxt snart. Det är det värsta med att färga håret mörkt när man egentligen är ganska naturligt ljus i håret. Man ser ut som en gammal grå tant efter ett tag och det är inte roligt.
Jag gick till skolan där vi hade redovisning fram till tre. Därefter åkte jag ner till stan och förbi fröken Brosved en snabbis för att hämta lite kläder jag hade där.
Efter det gick jag raka vägen ner till stan och letade upp närmaste frisörsalong där jag bokade en tid. Hon skulle lägga i massa blonda slingor. Skönt att bli lite ljus till sommaren! :) Så skall dit i slutet av nästa vecka.

Därefter gick jag och kikade lite i affärer. Jag har aldrig vart bra på att handla på rea men idag lyckades jag faktist.

En T-shirt och en cardigan. 49 kr styck på Gina Tricot.

Nu ska jag försöka plugga lite men one tree hill lockar nog lite mer. Eller kanske skulle jag storstäda hela lägenheten? Varför är städning det roligaste som finns när man egentligen borde plugga?
Ja vi får väl se om jag lyckas läsa lite ialla fall. :)
/ Emelinn Rosenbaum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0