En lååång måndag.

Denna dag har varit riktigt lång. Har vart i skolan i hela 13 timmar. Inte dåligt. Först grupparbete, sen föreläsning, sen plugg och till sist kör. Jaa det har vart slitig men ändå helt okej dag. :) Så nu ,år jag mycket bättre till skillnad mot vad jag gjorde i morse. Men nu skriker min mage efter mat så funderar på att fixa till någon.
Åå jag är så dålig på det där med mat. Vad kan man äta? Har inte alls någon fantasi. Det är faktist ganska tråkigt att laga mat till sig själv, så därför blir det hellre ett knäckebröd eller någon liknande. Lite ensformigt kanske. Någon som vet nått bra att göra? Fröken Jarlengrip har inte du något bra tips? Är i behöv av det nu tror jag. :)
Nä här kan jag inte sitta mer nu. Magen skriker efter mat.
/ Emelinn Rosenbaum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0