Tisdag

Det ser ut att bli fint väder idag med. Matte tenta imorgon och jag känner mig inte speciellt taggad för plugg idag. Men har ju ört att man inte ska råplugga dagen innan tentan så det tänker jag inte göra heller. Får bli en promenad med mormor sen, och ikväll får det nog bli ett varv runt sjön innan jag åker till Karlstad. Blir en kort vecka då ja kommer hem på torsdag igen. Sen blir det jobb fredag och plugg lördag, söndag, måndag och tisdag inför nästa tenta som ligger på onsdag. Det är fullt upp nu och jag hinner inte riktigt med mig själv. Mitt liv består enbart av stress nu för tiden och det känns inte okej..

Nää nu ska jag slänga i mig lite frulle och sen hoppa ner i matteböckerna. Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0