Måndag morgon

Sitter här klarvaken, går verkligen inte att sova. J har åkt till jobbet och jag ska strax ta och packa min väska för att behe mig mot värmland. Idag påbörjar jag min sjunde och sista termin på lärarutbildning och det gör jag verkligen med glädje, trots att jag gärna hade haft några veckors sommarlov till. Att sova i en tom lägenhet på luftmadrass i tre nätter framöver känns dock som pest och pina. Eftersom vi får vår lägenhet på fredag så har jag tömt lägenheten i Karlstad. Inte alldeles för smart drag av mig men jag får helt enkelt överleva. 
 
Helgen har iala fall varit bra och den har bjudit på Monsterrace, fest, jobb och en massa mys. Nu hoppas jag bara att veckan går fort å att jag får komma hem igen. Och då väntar en massa flyttstök, och jag älskar det!! 
 
Ha en fin dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0