Tisdag Fm


Fick vist se när jag steg upp imorse att jag inte började skolan fören vid kl 13:15 idag. Så eftersom jag redan hade gått upp så ställde jag mig och gjorde pannkaksfrukost. Hur gott som hellst!

Åkte alltså till Karlstad igår. Pappa körde mig till Mellerud där jag skulle gå på tåget runt halv nio, men när jag väl var där så var tåget en timma försent. Fy tusan. jag åker sällan tåg, men när jag väl göt det så är det alltid förseningar hit och dit. Vad är Sj:s problem?! Kom iaf fram till Karlstad till slut. Dock insåg jag att jag glömt min sminkväska i Ed, så det lär bli två sminkfria dagar på uni. Inte helt okej! Men det får la gå. Imorgon kommer jag iaf hem igen och tar lite påskledigt.

Föresten har jag sett att jag fått en hel del fler nya besökare, vilket självklart är sjukt kul! Tack för det. Det hade vart ännu roligare om ni lämnade lite spår efter er också. Tack kära ni :) Nu ska jag fixa mig och ta bussen upp till Uni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0