How can I love when I'm afraid To fall?


Tisdag redan men det känns som måndag. Skulle egentligen varit i skolan idag men e ledig imorgon så åker inte upp fören på torsdag. Tar med mig ett par småflickor som håller mig sällskap på vägen också. Det e aldrig kul att åka själv.

Igår kväll var det verkligen helt omöjligt att somna vilket resulterade i att jag sov mort hela förmidagen. Därfter har jag hunnit ta en fika på cafét med Sofia. Nu ska jag strax ta tag i städandet här hemma då mitt rum ser ut som ett bomb nedslag. Gick lös i min garderob i lördags då jag inte hitta nått att ha på mig, och sen har jag inte orkat tagit tag i det så det är nog på tiden nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin du är! Hoppas din helg har varit bra :) Själv åkte jag upp till ett regnigt Karlstad idag.. Kram!

2012-04-10 @ 20:31:18
Postat av: saven

Saknade dig idag din lilla fuskis;).

2012-04-10 @ 20:39:07
Postat av: kajsa

Jag vet, jag ska börja. Har inte haft lust alls nu det senaste. Men tänkte börja lite nu när jag är i Mexico! =)

2012-04-10 @ 21:43:16
URL: http://kajsadelatorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0