Fredag den 13:e

Hej hopp och god morgon. Idag tog jag mig en riktigt go sovmorgon då jag vet att jag inte kommer kunna göra det på en veckas tid framöver. Har nyss tagit en dusch och känner mig faktist ganska så glad åt livet idag.......... då min nya mobil ligger nere på Konsum och vänar på mig. Yehoo! Äntligen ska jag få en som är hel och ren! Tackar mig själv för att jag unnar mig detta.

Igår var det skola som stog på schemat. Åkte dit upp och pysslade och spelade typ spel i tre timmar. En mycket givande lektion eller? Nej knappast men skulle jag inte gått dit skulle jag få en bigballaboom uppgift i straff istället så bäst att man pallar sig dit. Sedan träffade jag Lovisa och Mikaela i stan, käkade och shoppade. Jaa bara lite. Ja jag skulle ju inte men det råkade vist flyga med två små linnen i farten. Nästa gång ska jag vara duktigare...

När jag kom hem tog jag mig tre varv runt sjön och åkte även en sväng till Hanna där jag fyndade i hennnes garderob. Nu får det räcka med kläder för ett tag, förhoppningsvis.

Idag vet jag inte riktigt vad som sker. Ska försöka boka boende i STockholm inför Summerburst och även ta ett varv med Hanna om det hinns med. Ja det blir iaf en mycket lugn helg för mig, och det behöver jag nog.



Ett av de två linnen jag handlade på H&M. Jag älskar verkligen Conscious Collection.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0