Bokat och klart


Kenyaresan är nu bokad och betald. Det känns helt underbart! Lämnar Sverige den 13 oktober och åker inte hem fören den 12 december, jagom till allt julstök. Ååå vad jag längtar. Hoppas att tiden går fort!

För övrigt har dagen rullaat på. Skolan gav mig inte så värst mycket. Kände mig mest som ett stort frågetecken. Därefter har jag pyslat lite här hemma och även fått gjort lite plugg. Nu tänkte jag strax krypa ner i soffan och kolla film. Imorgon sticker jag hem till Ed igen där det tydligen väntar lite jobb på torsdag samt möte innan jag tar påskledigt. Vad som sker då är fortfarande oklart men jag är sugen på att gå ut, iaf torsdag och lördag. Ja vi får väl se hur det blir. Det bästa vore nog att stanna hemma och lägga pengarna i reskassan istället. Men lite kul får man väl ha också`?! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Å, va roligt! Jag är riktigt avundsjuk! Vilken resa du kommer få :)

2012-04-03 @ 21:13:19
URL: http://erikssonannacamilla.blogg.se/
Postat av: Melissa - Den brutala sanningen!

trillade in när jag läste runt, tänkte passa på att önska dig en god natts sömn och en bra Onsdag! :)

2012-04-03 @ 22:26:38
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0