Don't fall in love with me.

Sitter här och lyssnar på en massa gamla låtar som jag har i en av mina spelningslistor på Spotify. Jag tycker att det är lite häftigt att man kan koppla så mycket minnen till en viss låt. Om låten kan väcka känslor då är låten guld värd. Just därför har jag döpt min spelningslista till Guldklimpar! Föresten, det går inte att öägga in hela spelningslisster här på bloggen från spotify va? Jag måste kolla upp detta.
Här kommer i alla fall några av de låtar som fyller min gyllene lista. Lyssna och njut!


Alla låtar har påverkat mig i livet och ligger mig därför nära hjärtat. Blir lite glad och ledsen på samma gång när jag lyssnar på dom. Ibland kommer jag på mig själv då det rinner en tår ner för mig kind och ibland inser jag att jag sitter och små ler för mig själv när jag hör en av låtarna. Minnen kan vara det sämsta och det bästa man har. Detta är mitt sätt att bearbeta och drömma mig bort i mina minnen.

/ EmelinnRosenbaum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0