Paddskräck!

Fy fan vad jag hatar paddor. Passar hundarna fram till på fredag och tog mig därför en liten promenad med dem nyss. Inte så långt, bara grenebacken-missonkyrkan-terassen-ängsvägen runt. Och på den lilla turen såg jag hur många paddor som helst. Jävla äckligt. I ängsbrinkebacken satt det 3 stycken fulingar och bara glodde. Blää. Stora feta slämmiga paddor. Fy fan!
 

Har vart lite dålig på uppisar. Skrivtorka verkar det som.
Nu ska jag hoppa i bingen, läsa lite ur den älskade boken och sen sova. Imorgon blir det jobb.
Tänke föresten försöka få upp lite bilder från midsommar också. Typ två veckor sen och jag har fortfarande inte orkat. Men imorgon skall jag försöka. Får se om jag lyckas! :)

God natt / Emelinn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0