Göra det man borde men ändå inte borde.

Borde ha pluggat ikväll men efter att ha gjort det en liten, liten stund fick jag ett ryck och började städa min garderob så nu är allt fint och ihopvikt. Vist det var VÄLDIGT behövligt men det hade nog vart bättre om jag pluggat lite. Jag får lägga lite mer krut på skolan imorgon.

Före och efterbild. En städning var verkligen nödvändig. Känner mig lite duktig nu :)


Nu skall jag krypa ner i min säng.
Jag hoppas mina kläder från h&m kommer imorgon och även mitt nya bankkort. Jag fick spärra mitt gamla i fredags. :(
God Natt
/ Emelinn


Kommentarer
Postat av: sofia kylander

Hahaha! hörde att du hade tappat hela plånboken !! :D

2010-04-21 @ 17:34:12
URL: http://kylandersofia.blogg.se/
Postat av: Emelinn

Japp men som tur var så fick jag tag på den :) Ibland får man ha lite tur.

2010-04-21 @ 17:41:58
Postat av: sofia kylander

ja tur det ! men roligt & klantigt lät det när marika sa det hahah! :D

2010-04-22 @ 15:15:18
URL: http://kylandersofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0