En underlig känsla.

Ibland får jag en otrevlig känsla i bröstet, en känsla av tomhet. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Jag är lycklig. Har fått de bästa föräldrar man kan tänka sig, har underbara vänner som sprider kärlek i min vardag, ett jobb och jag är riktigt duktig i skolan. Vad kan jag mer begära? Jag har saker folk inte ens skulle våga drömma om att få. Men ändå denna känsla. Vad är det som saknas? Jag kan inte komma på det. Varför känns jag ibland så hemskt tomt?


/ Emelinn


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag känner igen känslan. Försök att omringa dig med det du mår bra av.

Jag saknar dig.

2010-04-26 @ 09:15:46
URL: http://johanna.jarlengrip.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0