Helg!


Igår eftermiddag tog jag helg och det känns alldeles underbart! Dock ska jag lägga ner några timmar i matteboken men det gör inte ett dugg då ja vet att jag slipper åka till Karlstad på flera dagar.

Nu ska jag strax sätta mig och kolla gårdagens BB innan jag kikar lite i mina böcker i några timmar. Sen i em blir det en promenad med Camilla och ikväll blir det en tur till Bullarn då det ska fixas inför rockabillyfesten. Blir en lugn och helt okej dag förhoppningsvis.

Imorgon blir det en tur till Nordby var tanken och jag ska verkligen försöka att hålla i mina pengar. Garderoben känns alldeles för full just nu och plånboken alldeles för tunn. Men någon liten godbit kommer säkerligen att få följa med mig hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0