Shock!


Planerade att lämna denn stora michelinjackam här i Karlstad och dra på mig min skinpaj när jag drog till Ed imorgon men efter nyss kikat ut över gården som är täckt av vitt dun så tror jag att jag blir så illa tvungen. jag är trött på min dunjacka nu!! Ska iaf strax hoppa i säng efter en dag som varit fullt upp. Först skola och sen Kenyamöte. Det är nu det börjar bli på allvar. Nu ska snart biljetetrna bokas. Vi hade dock tänkt att åka till Sansibar en sväng före vi åker hem. Hur gött låter inte det? Semestra lite. Så när vi kollat upp det så är det bara att boka. Just känner jag mig lycklig som ska få åka samtidigt som baniken ligger och gnor. Men det är ju långt kvar. jag behöver nog bara vänja mig vid tanken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0