Onsdag


Godmorgon! Nu ska jag strax sticka till skolan för redovisning. Sen har jag möter med min logoped. Ska även försöka öppna matte böckerna idag. Har tenta om en vecka och har fortfarande ingen ork att börja plugga. Motivationen ligger i bott! Ska jobba hela helgen så då blir det väl inget pluggande heller. Bra planering Eme.

Igår satt vi föresten och kolla biljetter inför höstens resa till Kenya. Hittade även flygbiljetter till Zanzibar. detta kommer säkert att bli toppen. Det gäller bara att boka så fort som möjligt innna priserna stiger. Köper vi dem snarast så kommer vi undan riktigt billigt.

Nej nu får jag skynda mig. Ha en fin dag och hoppas att solen orkar kika fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0