Hoppas du ska resa dig och springa efter mig


Så var ännu en dag till enda. Har nyss klämt i mig en kanelbulle efter att innan försökt tina ett par i micron. Det slutade med att det började ryka äckligt mycket vilket gjorde att brandvarnaren gick igång. Bra jobbat Eme! Har precis kollat på Tarzan också. Har snöat in på en massa gamla Disney filmer. Så himla härligt! Nostalgi! Nä nu ska jag faktist strax krypa ner i bingen för känner mig alldeles slut. Imorgon blir det tuffa tag i skolan med föreläsning och Kenya möte. Därefter ska jag försöka ta mig till gymmet. Idag var jag för trött för det och har jobbigt mycket träningsvärk. God natt kära vänner.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hur länge stannar du i Ed? För på lördagen är jag uppbokad, men vi kanske hinner ses en sväng på söndagen? Vi kan ju höras på telefon :) Ha en bra dag! Kram

2012-03-07 @ 06:25:39
URL: http://erikssonannacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0