Allting, ja allt är nästan perfekt

Jag befinner mig hemma i Ed och känner mig som världens lyckligast männska för tillfället. Energin är på topp och jag är redo för nya äventur. Efter två tentaveckor borde jag känna mig halvt död men faktist känner jag mig lättad och lycklig. Förra veckans tenta klarade jag med nöd och näppe men jag klarade den iaf. JAG KLARADE MATTE TENTAN!!! Gårdagens didaktiktenta kändes äckligt lätt och jag var en av dem som var först upp att lämna in. Det gick med rasande fart och har jag inte klarat den så blir jag förvånad och väldigt förbannad.

Hare haft min kusse uppe i Karlstad i några dagar (eller hon e kvar där) och vi har myst, shoppat och gått på bio. Toppenvecka!!

Imorgon blir det jobb på skolan, och i helgen finns inga planer mer än jobb på Willys på söndag. Inte jättepepp men det går säkert bra, speciellt nu när jag e på toppenhumör!



Hoppas ni har det lika bra som jag har det.

/Världensgrymmasteochlyckligastetjej!


Kommentarer
Postat av: nettan

ja jobbar oxå i helgen ;)

2012-03-29 @ 21:17:06
URL: http://fferdinandsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Å, va härligt att allt gått bra :)!

2012-03-30 @ 14:05:32
URL: http://erikssonannacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0