nedräkning


Sitter med näsan insjunken i matematiktal, formler och ekvationer. Tentaångesten är på topp och jag känner mig nästan lite yr av alla siffror som snurrar i mitt huvud nu. På fredag har jag tenta och går efter det äntligen på sommarlov. Det ska bli så sjukt jävla gott!!!! Nu e jag så trött på skolan så jag vill spy så lite ledighet passar perfekt! Dock åker jag på jobb hela helgen men det gör mig inte nått, jag slipper ju denna jäkla matten iaf.

Helgen som gick har bestått av mys i fredags och modevisning i lördags som även resulterade i lite fest. Igår var det en riktig slappardag som enbart bestod av sova, sova, äta och sova. En riktigt härlig bakisdag! Så ja, jag e rätt nöjd med mig helg och att jag la undan mina matteböcker i två dagar. Ibland behöver man släppa allt för att börja på ny kula igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0