Tisdag kväll



Nyss kollat top model och tatt tag i mitt berg med disk. va lat jag blivit de senaste! Idag har det varit en heldag i skolan med matte, egenläsning och sen möte om Kenya, dit jag ska åka nästa höst och skriva mitt examensarbete (förhoppningsvis). Därefter skyndade jag mig hem, slänge på min träningskläderna och stack till gymmet med Evelina. Kommer ha äcklig träninsverk imorgon och på köpet ska vi åka till Boda Borg med klassen. Jag kommer röra mig som en gammal kärring! Men det är väl bara att bita ihop. Sen när vi kommer hem ska vi gå och simma. Kanske träningsverken kan slämma då? :) Annars rullar livet på och jag mår bra, förutom att jag inte orkar ta tag i nått hemma. Är stolt att jag tog tag i disken, men sen borde jag väl kanske tvätta och städa också. Någon som känner sig manad? Jag betalar bra! Komsi komsi!!

Nä nu ska jag lägga mig i sängen och kolla nån film. Någon som har tips på någon bra?! Ja lyckas bara ladda ner tråkisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0