Grått och trist

Idag är det alldeles grått ute. Inte alls roligt!! Skulle vilja ligga under täcket hela dagen men det går ju inte. Sitter mitt uppe i plugget och skriver så fingrarna blöder. Det går bra idag, jag har flyt!! Ska försöka skriva klkart idag eller imorgon så jag kan slappa hela helgen sen! Dock har jag alldeles för lite tecken att skriva på. Skriver alltid för mycket!!!

Imorgon sticker vi förmodligen till Tanumstrand, på Lasse Stefanz. Haha! Verkligen inte min grej. Svettiga tjocka gubbar som står och sjunger nån gammal bete. Ja jag får väl stå ut. Haha! Hittar ju på nått ialla fall.

Nä nu får jag fortsätta. Amanda fondell hjälper mig. Hon e ju helt underbar!!


Kommentarer
Postat av: A-Amandaa

Hej.

Eftersom det är så många som undrar om hur det var när jag hade en hjärntumör så har jag gjort ett inlägg om det. Tror det finns flera där ute som har varit med om samma sak.

här:

http://vimmelhimmel.blogg.se/2012/january/hjarntumor.html#comment

2012-01-05 @ 12:50:18
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0