Vårkänslor


Idag är jag glad för för det är vår ute!

Vilket underbart väder det är ute idag! Vårkänslor i hela kroppen. Har tagit en mysig fika med Camilla och även gjort lite ärenden på Ed. Handlat mat, skickat iväg paket (har lyckats sälja lite på tradera) och inskaffat mig lite ny makeup. En helt bra dag. Nu sitter jag och väntar på att bror ska sluta jobbet ifall ska ska hämta han och sen tänkte jag ta mig ett varv runt sjön i solen! Ikväll har jag itne en enda plan men  är riktigt sugen på att hitta på något. Kanske är det solen som gör det också! Den där solen är alldeles för bra!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för en mysig fika vännen! Vi hörs imorgon :)

2012-02-24 @ 17:00:31
URL: http://erikssonannacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0