Back on track


Landade precis i Karlstad och en skapligt städad lägenhet. Ångesten har inte lagt sig än men det kommer väl. Har åkt tåg hit ikväll. Jag vet inte när jag åkte tåg senast hit upp, men fy va bortskämd jag har blivit med min lilla goffe. Så mycket smidigare det är att åka bil, och så mycket fortare det går också. Men för denna gången gick det. Jag ska inte göra det till nån vana.

På vägen hem geniom stan insåg jag även att min lilla fot (som jag pajade på juldagen) inte riktigt tyckte det var okej att ta på sig ett par 13 cm klackar samtigigt som det fanns lite väl mkt alkohol i blodet. När ja kom till lägenheten och tog av mig mina sockar insåg jag att foten är lika stor som en fotboll och ser halvt mörbultad ut. Ja måste lägga klackarna åt sidan för ett tag. Nu har jag slängt i min en värktablett och hoppas innerligt på att kunna få sova snart. Ska bara kolla igenom något BB avsnitt jag missat. Godnatt kära vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0