Hon har flyt!


Stack ner på stan idag med en sväng i hopp om att hitta något mer att ha till helgen. Ramlade in på Bik bok som tydligen hade 50% i hela butiken och ramlade därmed ut med en påse innehållande ett linne och en tröja! Hej hopp det gick av bara farten men fynd var det vill jag lova.

Kom hem, fixade lite hemma och satte mig vid datorn med ånges i bröstet över att vi inte fixat boende inför midsommar. Snubblande in på en massa sidor och hipp happ så stod jag där med en färdig bokning. Så midsommar kommer även detta år spenderas i Grebbestad, och denna gång mitt i smeten! Det går bra nu känner jag. Nu ska jag dammsuga och glo på film resten av dagen! Ibland lyckas jag då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0